Service en Helpdesk
Vanaf het moment dat een website wordt opgeleverd ontwikkelt uw organisatie zich verder en ontstaan nieuwe ideeën en inzichten. Met ons servicecontract bent u verzekerd van deskundige technische ondersteuning. Full service, tot en met de dagelijkse operatie.
1. Helpdesk
Onze klanten zijn onafhankelijk en kunnen zelf hun website beheren met WebEtui. De helpdesk is bereikbaar via telefoon of e-mail. YPOS geeft instructie en helpt klanten die er even niet uitkomen. Ervaringen van de helpdesk worden verwerkt in nieuwe versies van de beheeromgeving. Zo wordt WebEtui gebruiksvriendelijker gemaakt door de praktijk. Er is ook een uitgebreide handleiding in er zijn instructievideo's. Doordat we een klein bedrijf zijn kennen we onze klanten en hun website(s). We kunnen direct antwoord geven op vragen en meedenken over manieren om nog meer resultaat te boeken met de website.
2. Backup
YPOS maakt een dagelijkse backup van alle inhoud van uw websites. Als er tijdens het inhoudelijk beheer door klanten iets mis gaat kunnen bewaarde versies van artikelen, foto's en documenten worden teruggezet. De volledige backups worden 1 jaar bewaard.
3. Hosting
YPOS werkt samen met het professionele hostingbedrijf TransIP met servers in eigen datacenters in Amsterdam en Delft. YPOS heeft een aantal Performance VPS service waarop de websites van klanten worden gehost. TransIP is verantwoordelijk betrouwbare 24/7 server hardware, de ruimte waarin de servers staan, de stroomvoorziening en de internetverbinding. YPOS beheert de software en websites die op de servers staan.